Skip to main content

BezstarostnÝ servis
prístrojov Leica GEOSYSTEMS


Prístroj stačí zabaliť a o všetko ostatné sa postaráme my.

 

 

ObjednÁvka servisu

* Ak sa jedná o starší typ prístroja tzv. PhaseOut , ktorý sa už nevyrába a výrobca už viac nedodáva náhradné diely, je každý servisný úkon na riziko zákazníka a nie je možné poskytnúť akúkoľvek záruku. Prílohou č. 1 reklamačného poriadku je zoznam aktívnych prístrojov. Pokiaľ sa daný prístroj nenachádzav zozname aktívnych prístrojov, jedná sa automaticky o prístroj tzv. PhaseOut.
Fill out my online form.

Ako to funguje?


1. Vyplníte objednávku

Do 2 prac. dní príde na adresu uvedenú v objednávke kuriér a vyzdvihne pripravený stroj.

 

 

2. Zabalíte prístroj a odovzdáte kuriérovi

Prístroj odporúčame dôkladne zabaliť do kartónovej krabice tak, aby sa počas prepravy nepoškodil.

 

3. Kuriér doručí prístroj ku nám

Doručenie vášho prístroja do servisu vám potvrdíme emailom alebo telefonicky.

 

4. Diagnostika prístroja

Na vašom prístroji vykonáme vstupnú kontrolu, ak zistíme závadu nad rámec dohodnutého zásahu, tak vám zašleme cenovú ponuku.

 

5. Kalibrácia a servis

Prístroj v dohodnutom termíne skalibrujeme, zoservisujeme, vystavíme servisnú správu a kalibračný certifikát (iba ku strojom Leica Geosystems).

 

6. Prístroj doručíme späť ku vám

Skalibrovaný alebo zoservisovaný prístroj dôkladne zabalíme a zašleme späť na vasšu adresu. O odoslaní stroja vás budeme informovať emailom.

 

KONTAKTY


GEOTECH Bratislava, s.r.o.
Černyševského 26
851 01 Bratislava

Tel.: 02 6241 08 23
e-mail: servis@geotech.sk